Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Коса Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Коса Т. Г. Проектування стратегії управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів в умовах коледжу [Електронний ресурс] / Т. Г. Коса. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2012. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2012_1_10
| 2. |
Коса Т. А. Особливості впровадження корпоративного пенсійного фонду як важливої складової мотиваційного механізму підприємства [Електронний ресурс] / Т. А. Коса // Управління розвитком. - 2014. - № 13. - С. 44-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_13_19
| 3. |
Коса Т. Г. Проектування стратегії як засобу управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації [Електронний ресурс] / Т. Г. Коса // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 10. - С. 39-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_10_9
| 4. |
Коса Т. Управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів коледжу в умовах модернізації вітчизняної освітньої системи [Електронний ресурс] / Т. Коса // Молодь і ринок. - 2012. - № 3. - С. 143-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_3_34 Розкрито основні шляхи модернізації освітнього процесу за умов коледжу з метою досягнення ефективності в управлінні навчально-пізнавальною діяльністю студентів. Оприлюднено думку про те, що ефективне управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів становить складову освітньої політики.
| 5. |
Коса Т. Г. Забезпечення інтерактивного освітнього середовища як дидактична умова ефективності управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів ВНЗ І-ІІ рівня акредитації [Електронний ресурс] / Т. Г. Коса // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 33. - С. 433-437. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_33_69 Проаналізовано поняття «інтерактивне навчання», «інтерактивна технологія». Розкрито роль інтерактивних технологій у створенні освітнього середовища ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації. Наголошено, що використання інтерактивних технологій сприяє досягненню результативності навчання. Доведено, що студенти, діючи в рамках моделі інтерактивного навчання, засвоюють загальний засіб технологічного керування саморозвитком, як найбільш доцільний та ефективний. Проанализировано понятие «интерактивное обучение», «интерактивная технология». Раскрыта роль интерактивных технологий в создании образовательной среды вуза І - ІІ уровня аккредитации. Подчеркнуто, что использование интерактивных технологий способствует достижению результативности обучения. Доказано, что студенты, действующие в рамках модели интерактивного обучения, усваивают общий способ технологического управления саморазвитием, как наиболее целесообразный и эффективный.Analyzes the concept of "interactive learning", "interactive technology". The role of interactive technologies in the creation of the educational environment of the university I-II level of accreditation. Stressed that the use of interactive technologies contributes to the effectiveness of the training. Proved that students operating under the model of interactive learning, learn common way process control self-development as the most expedient and efficient.
|
|
|